FAQ

سوالات متداول

رضایت شما عزیزان امروز ما را به برترین ارائه دهندگان خدمات گیم هاستینگ در کشور تبدیل کرده است و قدردان تمامی کاربران خود هستیم.

روند پشتیبانی سرویس ها به چه شکلی است؟
تمامی سرویس ها به صورت 24/7 از طریق سیستم تیکتینگ وبسایت پشتیبانی خواهد شد.
آیا امکان شخصی سازی به روی سرویس ها وجود دارد؟
بله، با توجه به نوع سرویس امکان شخصی سازی برای کاربری شما وجود دارد.
چه تضمینی برای کیفیت سرویس ها وجود دارد؟
تمامی سرویس ها دارای قرارداد SLA است و در صورت وجود مشکل به روی سرویس تا 7 روز امکان بازگشت وجه وجود دارد.
بخش امنیت سرویس ها به چه صورت تامین می‌شود؟
تمامی سرویس ها در واحد NOC مجموعه مانیتور خواهد شد و در صورت وجود هرگونه مشکل سریعا اقدام به عمل می‌شود.
بازگشت به بالا