نحوه انتخاب بهترین لوکیشن سرور در سال 2022: (برای گیمر ها، ارز دیجیتال و …)

تصویر سامان ملک پور
سامان ملک پور
در ابتدا از سرویس های وبلاگ شروع کردم سال 1393 و وقتی علاقه خودم رو به این زمینه دیدم بیشتر به روی طراحی وبسایت وقت گذاشتم و تونستم در زمینه طراحی و بهینه سازی وبسایت سایت تخصص کافی کسب کنم ولی برای من کافی نبود و در ادامه به سمت شبکه های اجتماعی و بهینه سازی موتورهای جست و جو رفتم و مهارت کافی در این زمینه رو کسب کردم و از سال 1401 به طور متمرکز به روی بحث تبلیغات ، هک رشد و MBA مطالعه میکنم و این مسیری هستش که من ازش لذت میبرم و پایانی نداره ....

آنچه در این مطلب می‌خوانید :

برای انتخاب بهترین لوکیشن سرور بهتر است با پیش مطالبی آشنا شوید !
پس بیایید با تعریف سرور شروع کنیم. در ابتدا خرید سرور مجازی گیم مناسب برای راه اندازی این سرور بسیار مهم می‌باشد.

علیرغم آنچه ممکن است فکر کنید، سرورها تنها دستگاه های فیزیکی نیستند. آنها می توانند برنامه های کامپیوتری باشند. اما در این مقاله می خواهیم در مورد اولی صحبت کنیم. سرور یک ماشین اختصاصی است که داده ها را ذخیره می کند و به یک برنامه کامپیوتری و کاربران آن خدمات ارائه می دهد. یک سرور درخواست های کاربران را برای داده ها دریافت می کند و مطابق با آن عمل می کند.

یک سرور فیزیکی برای عملکرد به منابع سخت افزاری و نرم افزاری نیاز دارد.

اجزای سخت افزاری سرور:

  • CPU
  • حافظه
  • ذخیره سازی
  • آداپتورهای اتصال
  • دیسکهای سخت
  • واحدهای منبع تغذیه
  • طرفداران
  • اجزای نرم افزار سرور:

سیستم عامل بهترین لوکیشن سرور (لینوکس، ویندوز، macOS، یونیکس، اوبونتو، …)؛

مکان سرور چیست؟

مکان سرور یک مقصد فیزیکی است که مراکز داده شما در آن قرار دارند. مهم نیست که چرا به سرور نیاز دارید، بهترین مکان سرور مکانی است که در نزدیکی و در دسترس باشد، در صورت بروز هرگونه مشکل پیش بینی نشده.

آیا کسی می تواند سرور من را هک کند حتی اگر بهترین مکان سرور را داشته باشم؟
بله، هر سرور دو آسیب پذیری حیاتی دارد:

پیکربندی اشتباه سیستم عامل/شبکه
اشکالات سیستم عامل/سرورهای وب.
با این حال، می توانید اقدامات امنیتی را برای محافظت از سرور خود انجام دهید:

نقش ها و مجوزها را به درستی از طریق تنظیمات پیش فرض تنظیم کنید
احراز هویت 2 عاملی را فعال کنید
نوشتن کدهای پشتیبان در صفحه

نحوه انتخاب بهترین لوکیشن سرور 2022

 

چرا انتخاب بهترین لوکیشن سرور مهم است؟

موقعیت بهترین لوکیشن سرور می‌تواند بر کسب‌وکار، تجارت، بازی یا هر فعالیت دیجیتال دیگری که ممکن است در آن مشارکت داشته باشید تأثیر بگذارد. اجازه دهید به یک موقعیت فرضی بپردازیم. یک وب سایت در آلمان میزبانی می شود، اما سرورهای آن در ایالات متحده هستند. چه تاثیری بر تجربه کاربر خواهد داشت؟ آیا مشکلات قانونی وجود خواهد داشت؟ بیایید دریابیم.

سرعت وب سایت
وب سایت شما حداکثر سه ثانیه فرصت دارد تا قبل از اینکه کاربران به کار خود ادامه دهند بارگذاری شود. مردم حتی زمانی که کارهای دیجیتالی انجام می دهند عجله دارند، بنابراین عملکرد وب سایت شما باید سریع باشد. بهترین مکان سرور مکانی است که نزدیک مخاطبان هدف شما باشد. ممکن است بگویید که خیلی خوب کار می کنید و مخاطبان هدف شما در سراسر جهان هستند. سپس باید چندین سرور را انتخاب کنید یا از یکی برای راه اندازی سرورهای مجازی برای مقابله با خواسته های کاربران خود استفاده کنید. اگرچه ما در دنیای بسیار پیشرفته ای زندگی می کنیم، اما همچنان با محدودیت های خاصی روبرو هستیم.

دسترسی به داده ها بسیار آسان است، اما اگر سرور میزبان زمان زیادی را برای دریافت و پردازش درخواست کاربر نیاز دارد، نرخ تأخیر افزایش می یابد و کاربران ناامید می شوند. کاربران به پیشرفت‌های کوچک اهمیت می‌دهند، بنابراین اگر می‌توانید سرعت وب‌سایت خود را حتی ۱ ثانیه افزایش دهید، همین الان این کار را انجام دهید. اگر می خواهید مکان مخاطبین هدف خود را بیابید، گوگل آنالیتیکس بهترین ابزاری است که می توانید استفاده کنید.

فنون حقوقی و حریم خصوصی
هر کشوری قوانین خاصی در مورد امنیت اطلاعات دارد. در این مثال، از آنجایی که سرورهای شما در ایالات متحده هستند، بر اساس ماهیت کار شما و مقررات ایالات متحده، ذخیره داده های حساس ممکن است چالش برانگیز یا حتی غیرقانونی باشد. اگر حریم خصوصی داده ها نادیده گرفته شود، داشتن بهترین مکان سرور برای شما مفید نخواهد بود.

رتبه بندی SERP
الگوریتم‌های گوگل هر از گاهی تغییر می‌کنند، اما یک چیزی که واضح است این است که بهترین لوکیشن سرور شما نقشی در رتبه‌بندی سئو شما دارد. شما استراتژی های سئو را بر اساس جایی که مخاطبان هدف خود قرار دارند تنظیم می کنید، اما زمانی که سرورهای شما در کشور دیگری هستند، روند رتبه بندی بسیار پیچیده تر می شود.

هزینه های تعمیر و نگهداری بهترین لوکیشن سرور
شما تصمیم گرفته اید که ایالات متحده بهترین مکان سرور برای نیازهای خاص شما است، حتی اگر وب سایت شما در آلمان میزبانی شود. آیا آماده پرداخت هزینه های مختلف از جمله مالیات، هزینه های سخت افزاری یا عملیاتی و اجاره هستید؟ سرورهای شما باید 24 ساعته و 7 روز هفته فعال باشند، در غیر این صورت پول زیادی از دست خواهید داد. بنابراین اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید، بهترین کار این است که موقعیت سرور خود را در نزدیکی خود داشته باشید.

10 نکته برای انتخاب بهترین لوکیشن سرور برای میزبانی وب سایت

داده ها و پهنای باند مورد نیاز کسب و کار شما می تواند در طول زمان تغییر کند، بنابراین داشتن بهترین مکان سرور از همان ابتدا ضروری است. ابتدا بیایید چک لیستی از بهترین معیارهای سرور تهیه کنیم:

  • انعطاف پذیری زیرساخت
  • گزینه های پیشرفته بازیابی بلایا
  • سیستم های مشارکتی پیشرفته
  • دسترسی ابری عمومی
  • گزینه های مقیاس پذیری
  • محیط برنامه بهینه شده
  • استراتژی مدرن تجزیه و تحلیل
  • داده ها
  • اتصالات پایدار و کارایی
  • گارانتی آپتایم
  • پشتیبانی و نگهداری مداوم

مشکلات اتصال زمانی رخ می دهد که مشکلات نزدیکی وجود داشته باشد، بنابراین بهترین مکان سرور مکانی است که نزدیک به تبادل اینترنت یا نقاط همتا باشد. این تنها راهی است که می توانید پهنای باند با تأخیر کم و چند برابر زائد دریافت کنید. مهم نیست که مشتریان یا کاربران شما کجا هستند، یک چیز غیرقابل انکار است. سفر داده ها زمان می برد.

داده ها از طریق شبکه ها، روترها و سوئیچ ها می گذرد تا زمانی که به گیرنده برسد. هوشمندانه ترین حرکت این است که یک سرور نزدیک به خود و مخاطبان هدف خود انتخاب کنید. با این حال، برخی از سرورها به اندازه کافی دور از مراکز شهر برای اهداف بازیابی فاجعه قرار دارند که اتصال غنی را فراهم می کنند، اما ممکن است گران باشند.

بهترین لوکیشن سرور در ایالات متحده
بهترین مکان سرور مکان مخاطب هدف شما
لس آنجلس – ساحل غربی فینیکس
شیکاگو-ویرجینیا-ساحل شرقی نیویورک
هر دو سواحل کانزاس
میامی شمال، جنوب و مرکز ایالات متحده

بهترین لوکیشن سرور برای معاملات فارکس، مکانی است که با حداقل تاخیر بسیار امن باشد. کارگزاران و معامله‌گران فارکس می‌دانند که زمان مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند برنده شود یا برای آنها هزینه زیادی داشته باشد. NY4 و LD4 دو مکان محبوب برای تجارت فارکس هستند. با این حال، اگر سرورهای ابری را ترجیح می دهید، آمازون و وبزیلا بهترین گزینه های شما هستند، به خصوص اگر از طرفداران تجارت در پلتفرم متاتریدر 4 هستید.

بهترین لوکیشن سرور VPS فارکس
با فارکس VPS، می‌توانید از هر کجای دنیا یک اتصال اینترنتی یکپارچه داشته باشید. اگر یک معامله گر حرفه ای فارکس هستید، از قبل مزایایی را که با VPS فارکس همراه است می دانید، اما اگر یک معامله گر مبتدی هستید، در اینجا آمده است:

اتصال اینترنت بدون وقفه
حداکثر سرعت و حداقل تاخیر
دور زدن لغزش
تجارت در حال حرکت
برای انتخاب بهترین لوکیشن سرور VPS فارکس، باید مطمئن شوید که ارائه دهنده VPS شما مراکز داده در محل مرکز داده کارگزار شما دارد.

اگر به دنبال بهترین مکان سرور برای تجارت فارکس هستید، در اینجا 10 کشور برتری که باید در نظر بگیرید آورده شده است:

  1. سنگاپور
  2. سوئیس
  3. نیوزلند
  4. امارات متحده عربی
  5. هنگ کنگ
  6. بلژیک
  7. عمان
  8. برونئی
  9. موناکو
  10. مالزی

بهترین لوکیشن سرور برای Trading Binance
بهترین مکان سرور برای تجارت بایننس و سایر ارزهای رمزنگاری شده، مکانی است که بتواند فناوری های جدیدی مانند دفتر کل توزیع شده را در بر بگیرد و با چالش های دنیای فناوری همراه باشد. در اینجا 10 کشور برتر وجود دارد که می توانید سرور خود را راه اندازی کنید و در حال تجارت تجارت کنید:

  1. بلاروس
  2. کشور پرتغال
  3. هنگ کنگ
  4. هلند
  5. آلمان
  6. کانادا
  7. استونی
  8. کامبوج
  9. ایسلند
  10. هندوستان

بهترین لوکیشن سرور برای بازی
انتخاب بهترین مکان سرور برای بازی به ویژگی های خاص بازی ای که می خواهید بازی کنید بستگی دارد، مانند:

حداقل و بهینه توصیه های پیکربندی
حجم رم
پهنای باند شبکه مورد نیاز
علاوه بر این، تعداد بازیکنان نیز عامل مهمی است. خبر خوب این است که شما می توانید بدون خروج از خانه، بازیکنان را در سراسر جهان به بازی خود دعوت کنید. اما تعداد بازیکنان بیشتر به این معنی است که شما به یک سرور بازی قدرتمندتر نیاز دارید.

بازی سرگرمی شما است و ممکن است به فکر راه اندازی سرورهای بازی خود باشید، اما راه حل دیگری وجود دارد. می‌توانید سرور بازی اجاره کنید و با خرابی‌های ناگهانی، مسدود شدن پورت‌های روتر، مشکلات امنیتی و خرابی‌ها مقابله نکنید.

اگر می‌خواهید از زمان بازی خود نهایت لذت را ببرید، یک سرور اختصاصی بازی را انتخاب کنید و از تمام مزایایی که به همراه دارد، مانند:

  • سفارشی سازی
  • دایره های بازی
  • پردازنده ها و SSD های
  • پیشرفته
  • پر ترافیک دوستانه
  • چندین محیط بازی
  • پنل های کنترلی با کاربری
  • آسان
  • تیم پشتیبانی پاسخگو

بهترین لوکیشن سرور VPS بازی
شما باید یک مکان VPS بازی را انتخاب کنید که بتواند از خواسته های بازی های ویدیویی رده بالا پشتیبانی کند. در غیر این صورت، وقت شما برای رسیدگی به مشکلات زیرساختی و فنی که اطلاعات کمی در مورد آنها دارید یا اصلاً نمی دانید تلف می شود. هلیکس گیم راه حل های VPS بازی فوق العاده سریع را با بهترین قیمت ارائه می دهد. بسته خود را انتخاب کنید و دیگر نگران مکان VPS بازی نباشید.

بهترین لوکیشن سرور برای 10 بازی محبوب برتر در سال 2022
بهترین مکان سرور بازی
حمله مسلحانه آرما به آلمان، آمریکا، روسیه
قلمرو دشمن ولفنشتاین آمریکا، فرانسه، آلمان
زلزله 2 آمریکا، روسیه، آلمان
منبع روز شکست آمریکا، روسیه، آلمان
Call of Duty: United Offensive America، روسیه
Call of Duty: Black Ops انگلستان، فرانسه، آمریکا
مدال افتخار: جنگنده آمریکا
ضد ضربه: شرایط صفر هند، روسیه، برزیل
آمریکا، آلمان، فرانسه
هالو آمریکا

انتخاب بهترین لوکیشن سرور در 2022

دریافت بهترین لوکیشن سرور چقدر هزینه دارد؟
هزینه اجاره، خرید یا حتی ساخت یک سرور به نیازهای خاص شما بستگی دارد، اما در اینجا به تفکیک هزینه های مختلف سرور برای یک تجارت کوچک می پردازیم:

هزینه اتصال به اینترنت: 30-600 دلار در ماه
هزینه اجاره سرور: + 100 دلار در ماه
هزینه خرید سرور: +80000 دلار
هزینه خرید سرور: + 1000 دلار
هزینه سرور شخصی: + 1000 دلار
هزینه های نگهداری: + 100 دلار در ماه
بهترین مکان سرور + میزبانی VPS ابری = مالکیت و امنیت 100٪ در تجارت شما
اگر ترافیک بالایی دارید و وب سایت تجارت الکترونیکی با منابع سنگین دارید، راه حل VPS ضروری است. هنگامی که بهترین مکان سرور را انتخاب کردید، باید تمام اقدامات احتیاطی امنیتی را برای محافظت از کسب و کار خود انجام دهید. راه حل های هلیکس گیم بهترین گزینه مقرون به صرفه هستند اگر می خواهید رشد سریع و پایداری را در 15+ مکان در سراسر جهان تجربه کنید. از وب سایت ما بازدید کنید، معاملات VPS ما را بررسی کنید و امروز بسته خود را ایمن کنید. ما می خواهیم شما خدمات VPS ما را با فشار صفر تجربه کنید. ما 7 روز ضمانت بازگشت وجه را در تمام پیشنهادات خود ارائه می دهیم.

انتخاب بهترین لوکیشن سرور در سال 2022

میانگین امتیازات ۵ از ۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای هلیکس گیم محفوظ می‌باشد.